UM - Lovéns - Plugga med älskling

godkväll!
eric gick precis hem, känns som att ni måste tro att jag bara är med eric?... okej... jag är väldigt mycket med honom, hihi.

men iallafall, efter skolan så åkte jag till ungdomsmottagningen, och har nu bytt p-piller och hoppas att dessa inte ger mig sådana sjuka humörsvängningar, så alla ni som blivit drabbade, förlåt! haha.

sen skjutsade mamma mig hem så jag fick byta om och lite sådant, och sen åkte jag och eric till lovéns, jag läste på lite teori test, och sen så gick vi och åt och sedan ner på stan en sväng.
nu har vi bara varit hemma hos mig på kvällen och plugggat till mitt SO prov som jag har imorgon, wish me luck! godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0