SO prov, avklarat

känns underbart. får väl hoppas att det gick bra iallafall.

vi ska snart ha SO i en timme till, sen är det pannkaka till lunch och sedan bara sy slöjd, syv och klassråd kvar, helt okej.
efter skolan så ska jag sola, får se om pojken min följer med, sedan vidare hem, städa lite och sedan vidare på träning, får se vad jag hittar på sen ikväll, antagligen bara ta det lugnt. men ni får ha en skön dag, för nu skiner solen, helt underbart! nu känns det att våran är här iallafall.


brudarna mina vill inte vara med på bild.

Kommentarer
Postat av: malin

Hej, ville bara säga att jag bytt ställe på min blogg igen, så nu kan du lägga till mig på denna adressen ist, http://www.bloglovin.com/blog/2403472/malin-quottattooquot-andersson



Skriver detta till alla som jag följer på bloglovin, och du är alltså en av dem :)

kram

2011-03-16 @ 22:17:32
URL: http://malintattooblogg.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0