Lördagen 5/3

ja, igår så vaknade jag och eric ungeför tre timmar för tidigt.. för att jag hade ställt fel larm! underbart skönt.. haha!
sen åkte vi in till Sandviken, gick ner på stan en sväng, kikade runt lite och tog en fika.
sen hem till han, gjorde iordning lunch och sen la vi oss i sängen och bara tog det lugnt ett tag, sen var det dags att fara mot Årsunda!
Emma kom och hämtade mig så åkte vi dit för att hjälpa till att servera på en 60 års fest, de var 70-tals tema, så dom va ju skapligt snygga allihop iallafall, haha!
sen vid tio så åkte vi hemåt igen, åkte förbi donken och köpte mat och sen släppte hon av mig hemma hos eric, då var jag skapligt trött så då var det sängen som gällde, så det va väl ungeför min lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0