hemma efter en...

skön men tröttsam dag!
åkte till jädraås vid nio imorse, när vi kom dit så fick vi fika och sen ut och åkte skoter ett bra tag, ganska sugen på att ha en skoter nu jag kan ja säga....haha.
sen efter det så åt vi lunch, fick efterrätt också, glass med hallon och mango, kunde aldrig tänka mig att det skulle vara gott med mango till glass... haha jaja, nog med jätte onödigt fakta.
vid halv två så kom mamma och hämtade oss, så åkte vi in till Sandviken en snabbis och jag köpte ett par örhängen och hårinpackning.
nu är det duschen som gäller!


mina älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Jenny Fohlin

Neee vilken söt hund!!!

2011-03-06 @ 00:54:43
URL: http://ynnejs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0