godkväll!

idag har jag haft en underbart skön dag, solen har lyst på oss i stort sett hela dagen, fast det blåste en hel del i början. inhanlade ett par nya handskar idag också,ett par vita peak, 500:- tror jag att dom kostade, ni får bild senare.
men efter att vi insåg att taxin hem inte gick fören klockan fyra så vi försökte med en väg som man kunde åka skidor enda till stugan, och efter många om och men så hittade vi fram, och sedan så tog vi taxi tillbaka till anläggningen igen efter att vi hade bytt om och så också badade vi lite, jätte skönt.
när vi kom hem så hoppade vi in i duschen och tog det lite lugnt fram till maten, grillat och klyftpotatis, underbart gott!
nu ska jag plugga lite, sen slår vi nog på någon film.



jag ber så hämskt mycket om ursäkt för hur jag ser ut på dendär bilden, ser ut som att jag inte har något hår och har världens spetsigastenäsa... haha!

Kommentarer
Postat av: anna

vinnaren av månadens blogg är uppe , kika in och kolla om det blev du! :)

2011-03-25 @ 22:38:11
URL: http://huriinsky.blogg.se/
Postat av: Eric

Men hur ser jag ut då..? Usch

2011-03-26 @ 13:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0