frågor

Vad heter du?
Felicia Lööke
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Mörkblå jeans
Vad lyssnar du på just nu?
Linn och Saras prat om några i gävle
Vad gjorde du igår kväll?
Tränade fotboll
Vad var det sista du åt?
Flingor och mjölk
Hur är vädret hos dig just nu?
Soligt, men ganska kallt
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Eric
Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet?
Det första jag tänker på är ju helheten
Hur mår du idag?
glad men ganska trätt
Vilken är din favoritdryck?
Bonaqua päron! eller trocadera.. haha
Favoritdryck, alkoholbaserad?
Brukar inte dricka
Favoritsport?
Innebandy
Vad har du för hårfärg?
Ganska mörkbrunt
Vad har du för ögonfärg?
Typ grön-gula? haha.
Soluppgång eller solnedgång?
båda
Antal syskon och deras ålder?
Inget
Favoritmånad?
Juni och Januari
Favoritmat?
Pasta med ost&skinksås
Senaste filmen du såg?
American Pie tror jag
Favoritdag i veckan?
Lördag
Favorithobby?
Umgås med vänner eller pojken min, eller träna
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Behöver jag inte ens tänka på, har min underbara pojke redan
Favoritlåt?
Det är ganska olika i stort sett hela tiden, beroende på humör och väder
Sommar eller vinter?
Sommar och vinter
Förhållande eller One-Night-Stand?
Förhållande
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad
Hur bor du och med vem/vilka?
I villa med mamma och lägenhet med pappa och Lena
Vad läser du för böcker?
Det varierar, oftast romaner
Hur ser din musmatta ut?
Laptop
Favoritsällskapsspel?
Vet inte
Favorit data/tvspel?
Haha, vet inte
Kan du nudda din näsa med tungan?
Nej
Kan du korsa ett öga åt gången?
Ja
Är du romantisk?
Jag vet inte, haha
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja det måste jag faktiskt säga att jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0