färdig packat och allt pluggande är så gott som klart

.. känns helt underbart! imorn åker jag till sälen och bort från allting ett tag, ska blir så otroligt skönt.

imorgon bitti så går jag dock upp i vanlig tid, går till skolan trots att jag är ledig, skriver ett matteprov som i stort sett alla andra ska skriva om två veckor, trots att jag egentligen är ledig, jag är väl bra knäpp jag....


men nu ska jag städa upp i mitt rum och packa det allra sista, sen hoppa in i duschen, ni får ha det så bra allihopa, så hörs vi nog kanske någon sista gång innan jag åker imorgon, puss.
pojken min åkte förövrigt nyss härifrån, vi va ner på stan en sväng och lite så, sen har vi bara tagit det lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0