dåligaste uppdateringen på länge

den här dagen har det varit ganska fullt upp.
vaknade hos eric, så åkte han och spelade hockey, så jag la mig i hans säng igen och kikade på american pie med mig själv, jätte roligt. men efter det så gick jag ner på stan och mötte elin, vi gick till aldos och åt lite lunch och småpratade lite, kan förklara the way you eat a chicken wrap like elin lundström:
1. du öppnar den åt fel håll så allting ramlar ut
2. när du väl har fått tillbaka allting i den igen och ska äta på andra sidan så inser du att den är öppen på båda sidorna
3. när du ska vika ihop brödet igen så har du sönder det
4. när du bestämmer sig för att äta den som en pizza så ställer du tallriken halvt utanför bordet så att när du sen skär så ramlar tallriken ner i knäet och du har halva maten kvar i knät
5. du inser sen att allt du skulle gjort va linda papperet runt ena sidan av brödet.
duktigt bruden!
haha!, hon är så duktig. men sen så gick vi runt lite på stan, införskaffade oss ett par varsinna solbrillor och lekte cool! sen gick vi och fotade lite, dom bilderna tänkte jag egentligen lägga ut nu, men elin har inte skickan dom.. som hon lovade!!! fy på dig när du läser det här.

men sen åkte elin hem och jag och eric åkte in till valbo och kikade efter något som jag ska ha på mig på lördag när jag ska hjälpa hans syster att servera på en 60 års fest, hittade en vit skjorta/blus, vet inte rikigt, minns knappt hur den ser ut.. haha!
men sen efter det så åkte vi in till årsunda och tittade på lokalen där vi ska vara.

när vi kom hem därifrån sen så åt vi tacos allihopa, haha för ni vet ju vilka det är? aja.

men nu är vi iallafall hemma hos mig, så jag har äntligen kunnat uppdatera från min egen dator igen! men nu ska jag byta om och krypa ner i sängen, och vände eric åt rätt håll, han har somnat tvärs över sängen! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0