äntligen funkar det!

blogg.se har ju som de flesta bloggare säkert vet, inte fungerat idag, så det har inte blivit uppdatering fören nu.
men imorse så va jag uppe med tuppen som vanligt, vid ungefär tjugo över åtta.
sen gick jag och solade, eric följde också med. och sen hem hit och mamma kom med lite saker och sen så skjutsade hon mig till wayne's, träffade min teatergrupp där... lyckades somna och fick bevis på att jag tydligen suger på tummen när jag sover?!...
men sen så gick jag hem hit igen och sov ett tag, och sen blev det dags för träning. har inte tränat på väldigt länge på grund av vissa anledningar.  tränade en liten stund med p96 bara för att i stort sett alla i mitt lag kom försent, menmen.
nu sittr jag hemma hos eric, ska hoppa in i duschen nu,sen äta thaimat. underbart, hihi.




Kommentarer
Postat av: linnea

jag är en sån jävla sexymama

2011-03-03 @ 00:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0