valbo med bruden min

hej!
idag slutade jag vid elva, sjukt skönt. klarade klassikern också, 1,5 mil på 1 och 49, helt okej för att vara jag. nackdelen är dock att ena pjäxan var en aning för liten, så nu har man blånagel! ont som stryk gör det.och det blev inte bättre av att ebba fick för sig att stampa på den idag bara för att känna om det skulle göra ont, och JAAA det gjorde det Ebboooo!!

men efter det att vi hade slutat så fick jag skjuts hem till Eric, duschade och gjorde mig i ordning, sen åkte jag och min älskade brud till gävle stad! gick runt lite och kollade på stan, åt och lite sånt, träffade Miriam en sväng också. sen gick vi på bio, min låtsas fru, den var ganska seg i början men annars helt okej! efter det så tog jag bussen hem till Eric och nu sitter jag här, ovanligt? haha, ska krypa ner i sängen med min söta pojke nu, sov så sött.

jag har förövrigt been a little off these days... förlåt för det, bättrar mig när jag känner för det. haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0