underbart väder

solen skiner! äntligen en hel fin dag.
vaknade vid åtta av att Johanna ringer och säger: SKA DU TILL BERGET?!?! :D:D STRÅÅLANDE VÄDER!!! :D:D
men nej, blir inge kungsberg för mig, drar till Stockholm om ett tag istället!
men efter Johanna hade ring så blev man ju jätte pigg, så vi gick upp och åt frukost och efter det så har jag gått runt i rummet och kollat och klagat på hur dammigt allt ser ut nu när solen lyser.

så nu ska jag städa mitt rum och dammsuga och så, och efter det så ska jag fixa mig och sen så går vi till eric, sen får vi se vad vi hittar på tills vi ska åka till huvudstaden.
alla får ha en underbar dag tycker jag!


smutsiga fönster... men tvätta fönstren tänker jag inte göra, inte min grej direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0