tacos och mys med älsklingen

godkväll!
ganska full och händelserik dag, vaknade vid åtta, åkte hem till mig och hämtade saker, sen när vi kom tillbaka till eric så blev det att städa hans rum. sen vid tolv kom hans bror och så gick vi till badhuset, och det är helt sjukt vad det är jobbigt att vara där? hade helt glömt bort det... haha!
sen när vi tröttnade på det, runt typ fyra, eller ja.. då tröttnade elias iallafall, jag och eric gav väl upp redan vid halv tre ungefär, haha. sen när vi kom hem så blev det in i duschen och sen bara ta det lugnt en liten stund, sen skjutsade pappa oss ica, gick och köpte saker till tacosen, och jag inhandlade ett naglack och en tidning, så man har lite att göra medans pojken min lagar mat... nej då, ska resa på rumpan och gå in och hjälpa till jag också... snart! haha.
men om ett tag kommer linn förbi så ska vi byta tillbaka jacka, sen blir det lördagsmys med tacos och morötter, gurka och dipp, hihi. ni får ha en skön kväll.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter den mobilen du har ?

2011-02-26 @ 19:59:00
Postat av: Anonym

hur gammal är du och Eric ?

2011-02-26 @ 22:07:55
Postat av: Anonym

hur gammal är du och Eric?

2011-02-26 @ 22:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0