stressigt

kom nyss hem, har sprungit runt och letat efter mina fotbollskor, som sedan visade sig vara hos min mor, så det blidde ju inget med det... måste spela i tennisskor, kul? nej!!

men vi spelade 5-1 mot ggik idag, men vi hade skapligt bra tempo och häll igång hela matchen, så det va bra. och jag lyckades få en utvisning dock.. men sånt skiter man väl i!
men efter det så fick jag skjuts till waynes för att träffa min teatergrupp och läsa igenom manuset på den vi ska göra i sommar.
sen gick/sprang jag hem, och nu stressar jag som bara den för att försöka hitta skor osv. sen drar jag ner till jernvallen för träning på konstgräset.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du missade när vi läste manuseeeet teheheehe o__o

2011-02-13 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0