stressig morgon



jag sov ju hos min älskade pojkvän igår som ni redan vet, vi kom hem vid elva, gick och la oss i sängen och kikade på mr. & mrs. smith, och före bion så gjorde han jätte god mat osv.

men imorse så skulle vi vakna kvart i sex, för att jag skulle ha skridskor på idrotten nu på morgonen, så jag skulle gå senast klockan sju ifrån honom, när vi vaknade och kollade på klockan så var hon kvart över sju, stressade som tusan och småsprang hemåt, när jag kom hem, bytt om och packat allting och skulle precis ut i kylan för att gå till jernvallen så får jag reda på att vi inte har någon idrott för att det är för kallt, så vi skulle till skolan och jobba istället...kul? nej. fast skönare än att åka skridskor i 22- ...

men nu har vi rast, ska snart ha NO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0