skön dag

godkväll!
fick sluta vid ett idag, slapp sista lektionen för att jag hade glömt boken hemma, skapligt skönt.
gick hem till eric efter skolan, somnade, och han väckte mig inte.. så där låg jag och sov, jätte rolig måste jag ha varit! men sen väckte han mig ungefär en timme innan jag skulle gå.. haha! gick till teatern, och därifrån kom jag nyss hem, mer detaljrikt om teatern och pjäsen och så får ni en annan gång.
men pappa och lena är inte hemma, så jag ska göra ordning något att äta nu, och eric kommer förmodligen när som helst, han skulle ha varit här redan... men killar är ju som dom är.. haha!
men det blir förövrigt inge mer uppdatering för mig idag, måste verkligen plugga efter att eric har gått, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0