''saikdagen'' ?!

ja... något påhitt av våran gulliga skola och saik! dom bestämde sig helt plötsligt för att skaffa ett samarbete och idag så hade vi något som kallades saikdagen... haha! först hade håkan larsson föreläsning påvåran skola,sen gick jag,linn och emma på stan en stund, käkade och kikade runt lite, jag fick lite små saker inhandlade också.
men sen tog vi bussen till göransson för att vi skulle gå på bandy, hela skolan! från förskolan till nian... ganska pinsamt, skolan blev nämnd ett antal gånger under matchen, också vann vi något pris, och alla lärare och dom yngre var svart och vit målade i ansiktet och sjöng hejarramsor och hade flaggor och grejer.. sådär lagom överdrivet.

men sen efter matchen så fick jag iallafall skjuts av alexander hit till eric där jag spenderar natten, så det blir tyvärr inga bilder ikväll. och imorn har vi sovmorgon till halv elva! underbart.
men vi hörs mer imorgon, nu ska jag ta hjälp av min pojkvän att få lite gramatik arbete gjort. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0