pluggar sen myser jag ner mig bredvid pojken min

godkväll!
förlåt för att jag inte har kunnat uppdatera idag, men direkt efter skolan så åkte jag och maja in till valbo! köpte lite smått och ¨gott, jag lägger ut bilder imorgon.
men när jag kom hem så har jag hållt på för fullt med att springa fram och tillbaka med saker och skura golv och dona, för jag har bytt rum med min mamma, underbart är det! men det ska bli ännu skönare sen när öppna spisen börjar fungera och så...

men eric kom hit för ett tag sen också, han sover här inatt. men nu ska jag skriva klart min uppsats, så jag uppdaterar mer först imorgon! Godnatt!


brudarna mina påväg från idrotten

min och majas lunchrast

en snygg gubbe vid bankomaten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0