look beyond your life today, can you see yourself this way?


godkväll!
åkte till valbo med maja och hanna efter skolan för att hitta något att ha på mig ikväll, gick väl inge vidare, kom hem med lite smått och gott, men inget till ikväll... inge taggad alls på att shoppa, jag skulle hitta festkläder men hittade först bara sminkbortagning och en myströja, då är man taggad!...
men nu sitter jag iallafall hemma, ska försöka hitta något att ha på mig här hemma och sen äta något, sen ska man väl göra sig i ordning, hämta upp brudarna och börja dra sig mot gävle.
men just nu sitter jag här i min nya myströja och leker med camen.. haha!





+ att jesper är mest cp... fult sagt jag vet, men han börja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0