leker christer fuglesang

godkväll!
efter skolan idag så gick jag och maja och fikade, jag fick min underbara semla, sen så gick vi till kicks och jag inhandlade lite saker. sen efter det så gick jag hem till eric och myste lite med han, illamåendet kom tillbaka då också... tyvärr för att stanna. så det blev ingen träning för mig idag...
men vid sju så gick jag hem och åt, och när jag gick förbi murgårn så ser jag halva skolan stå ute och åka längdskidor! men sen visade det sig att dom hade öppet hus.. men endå, längdskidor?! haha!

men nu till förklaring av rubriken, jag ska precis sätta mig och skriva en uppsats om astronomi, så ha det så kul alla som inte kommer ha så kul som jag...


dagens inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0