just because



Fem frågor om förhållanden
är du singel? -
nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja
kärlek eller sex? - kärlek
är du kär i någon? - ja
finns det någon för dig just nu? - världens bästa pojke

frågor om dig själv
när fyller du år? – 30 Januari
vad har du på dig just nu? – vit kofta, underkläder, linne och jeans
vad är du bra på? – att inte vara det på något!
vem älskar du mest på denna jorden? – min familj, mina äkta vänner och min underbara pojkvän
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – tillsammans med någon

frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? – brudarna och eric
vem är den roligaste av dina vänner? – alla är väl roliga på ditt vis, men sara är ju.. speciell
vem är snyggast av dina vänner? – maja är en riktig pudding, annars är dom snygg allihop
vem är mest partyprisse? – manda, antar jag

Frågor om din familj
vem står dig närmast? -
vet inte
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
vem är farligast i din familj? – jag såklart
vem ser roligast ut i din familj? - men jag har ju så jätte stor familj?`haha men det blir väl jag då! haha!
vem är coolast? - jag, utan tvekan
vem står för underhållningen? – haha hm.. hade frågan varit ''vem har sämst humor'' LÄTT! .. det är pappa!

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja
Har du resteröds-trosor? nej
Har du en vit bh/topp? ja
Har du en svart bh/topp? ja
Har du märkesjeans? ja

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?
ja oftast
Använder du Wax? nej
Använder du ögonskugga? ibland
Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? lite då och då 
Använder du volymspray? nej
Andänder du mouse? nej
Använder du deodorant? ja
Använder du skiinspray? nej
Använder du parfym? ja
Använder du ögonfransböjare? ja
Använder du läppglans/läppstift? händer
Andänder du brunkräm? ibland
Använder du rouge? ja
Uppsatt hår eller hängande? båda
Plattar/lockar du håret varje dag? nej

KÄRLEK
är du kär just nu? -
ja!
har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - ja
Har du ett förhållande? - ja

 


När går gränsen vid otrohet? - det beror på
Har du varit otrogen och om ja, varför? - nej 
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? – inte seriöst
Är du romantisk? – haha fråga inte mig, men njae...
Är du svårflörtad ? - det beror på, dom som förtjänar det faller jag för lätt
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – ja
har du nångång slagit någon du tyckt om? – ja
har du lekt med någons känslor? – ja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Är du en bra pojk/flickvän – det hoppas jag

 


Kommentarer
Postat av: Din älskling

Du är den bästa flickvännen i hela världen. <3

2011-02-02 @ 11:23:41
Postat av: L I N D A - [ PERSONLIG FOTO BLOGG ]

följa varrandra via bloglovin? :D

2011-02-02 @ 17:21:51
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0