I tell you the truth, all you have to do is listen.

godmorgon!
förlåt för att gårdagen blev så dåligt uppdaterad... men jag umgicks med eric efter skolan, sen kom ana och hämtade mig ¨så åkte vi till teatern, efter det så åkte jag till eric och hämtade lite saker och så och när jag kom hem så duschade jag väldigt länge, finns inget bättre, och sen efter det så försökte jag plugga, gick inget vidare ska jag säga.

men nu sitter jag iallafall i skolan, ska snart ha matteprov, det kommer ju gå som det går, och sen efter det spanska, ''no comprendo'' över hela papperet? JA.
men en positiv sak är iallafall att jag precis fick veta att jag fick 24/24 på engelskan vi hade igår, helt okej!


robin är gullig med min rosett

albin är fokuserad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0