gym solarium och apelsiner!

yes! efter skolan idag så kom iallafall mamma och hämtade mig och så åkte vi till lovéns och gjorde syntestet för moppekortet, så nu va det avklarat!
efter det så blev det käk på jensas med maja, sen bar det av mot gymmet! träffade oscar där också, trevligt det.
men efter att vi hade varit där ett tag och fått klart för mig vad som nu tydligen blir mitt ''andra hem'' när jag inte har andra träningar osv. så drog vi iallafall och solade, underbart skönt det. sen gick jag raka vägen hem, städade undan lite och så och sen tog jag en låååång dusch, och nu sitter jag här i sängen och ska snart plugga lite hade jag tänkt. och äta apelsiner!! höll nästan på glömma säga det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0