godkänt spanska prov!

helt otroligt att jag fick G på min spanska! var helt säker på att jag skulle få IG, så det kändes grymt skönt!

men jag sov kvar hos eric igår efter vi hade nattat hans lillebror och så, så det blev inge mer uppdatering igårkväll som ni märkte. men jag kan ju upplysa er om att jag fick låna fotbollskor av älsklings Miriam igår iallafall, men fy vad det var kallt ute! men det är iallafall skönt att träna på konstgräset.

men imorse hade vi HK prov, skönt att ha det avklarat, och sen gick jag hem på rasten och fixade lite grejer, också har jag bokat om mitt konditionstest med fotbollen tills på torsdag också, eftersom det inte fic för mig idag.

men idag kommer bloggen att vara fylld med tidsinställda inlägg och kanske några mobilinlägg, så ni får hålla utkik.

nu har vi svenska, så vi ska bara läsa, underbart skönt, och vädret är bäst och det är alla hjärtans dag och jag har världens bästa pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0