20110224

godkväll!

efter skolan idag så åkte jag och Eric till valbo, jag skulle köpa en sak till datorn och en tröja, men det blev en annan tröja och några armband.. bra där Felicia!
sen så åkte vi till Storvik, jag hämtade lite saker och sen tog vi bussen tillbaka.
jag gick på teater, och därifrån kom jag precis, jag orkar inte skriva detaljrikgt idag, har huvudvärk så det bara smäller om det.. och nu ska jag gå och hhjälpa min pojkvän attt baka kladdkaka, hihi sådär på torsdagskvällen.
jag sover kvar här inatt, så inge mer uppdatering, ovanligt? njae.




Kommentarer
Postat av: Titti

Fina tights jag har :):):):):):):)

2011-02-25 @ 16:03:21
URL: http://Herewithme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0