uppe med tuppen, brandlarm & räkmackor

hej på er!

vet ni? nej klart ni inte gör, för jag är så värdelös på att uppdatera, hihi. men jag lyckades iallafall ställa klockan på tio över sex imorse... lät klockan ringa var tionde minut fram till typ halv åtta, inte för en då insåg jag att det var lördag, lyckat!och eric bara låg och sov.. haha.

men vid elva så åkte jag till norrsätra för att ha teater, men tack vare rökmaskinen så gick brandlarmet! hela norrsätraskolans brandlarm gick alltså... lät ju inte sådär jätte skönt, och innan någon lyckats få av det så kom två brandbilar och en securitas, lyckat! haha.
efter det så följde jag med eric ner på etc och sen så hjälpte vi hans syster att flytta lite saker till deras nya lägenhet.

nu ska vi gå till konsum och köpa sker, för vi ska äta räkmackor, har varit sugen på det hela helgen... ochefter mycket tjat så får man som man vill, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0