nu kör vi igång igen!

min dag har bestått av praktik, haft cirka sju idrottslektioner idag tror jag, mina fötter värker, men jag slipper gå i converse imorgon iallafall, för under gästrikelagsträningen idag så hade min kära pappa gått och köpt ett par joggingskor till mig, tack papi!
ja som sagt, efter praktiken så kom pappa och hämtade mig, så åkte vi hem, åt och gjorde mig iordning, sedan hämtade vi upp matilda och vidare in till gävle och nynäs konstgräsplan, tränade med gästrikelaget, hade riktigt roligt faktiskt. sen efter det så bar det av hemåt, jag har duschat och lite sånt, ska försöka få lite ordning på mitt rum nu, så hörs vi mer imorgon, ska försöka få igång bloggandet förresten, så ni får fler inlägg idag! puss


skorna, lite dålig bild dock, menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0