nöjd med resultaten

har fått veta lite svenska resultat nu, är skapligt nöjd faktiskt, fast på en muntlig kunde de ha gått bättre.

Muntligt boksamtal - MVG
Läslogg - VG
Muntlig gruppredovisning - VG - dåligt föreberedda... haha

just nu sitter jag och skriver en svenska uppsats och senare ska jag gära ett läsförståelsetest som dom gjorde när jag var borta.



måste förresten be om ursäkt för att jag inte uppdaterade igår, men jag vaknade iallafall hemma hos pojken min, och det spöregnade, ganska mysigt faktiskt, lite av snön försvann ju iallafall! men vi fick för oss för att gå till Ica i spöregnet och köpa nybakat bröd, så det gjorde vi, haha. sen efter att vi hade ätit och så, så mötte jag ida så gick vi och solade, sen tog vi en lång promenad runt hälsans stig, pratade lite och så, var faktiskt väldigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0