why are you just everywhere I look, just let me be allready.

godkväll.
kom nyss hem från en härlig dag med härliga g-rabbarna mathias och felix.
tog tre bussen in, så åkte jag och mathias först upp till kyrkogården så och tände ljus för min älskade gammelmormor.
sen åkte vi till viking för att jag skulle äta.
sen sa felix att han hade kommit till sin pappa, så då åkte vi dit.
kolla typ psykfilm inne hos pontus, blir man förvånad att grabben nästan bara har sånt på datorn...nej. haha
en tog jag bussen hem och nu sitter jag här, ska snart stänga av datorn och krypa ner i sängen, för imorn är det skola igen, gud vad härligt. fast?





my love, äntligen tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack Felicia, du är underbar. Älskar Dig. KRAM

2010-11-08 @ 03:40:22
Postat av: mathias

jag hjälpte också till !!!

2010-11-08 @ 20:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0