vilken dag.. ojojoj

direkt efter skolan så stressa jag som bara den efter idrotten för att hinna med bussen, men självklart va den tjugo minuter försenad!...
sen när jag äntligen kom fram till östanbyn, vad väntar där, jo alex och rikard hämtar upp mig på skoter!! haha
sen åkte vi hem till rikard, jag tinade upp en aning, sen bar det av mot ''varggropen'' som för er som inte vet är ett ställe där man kan åka skidor.
så när jag kommer fram så inser jag att snön räcker mig ungefär upp till midjan på vissa ställen, så där pullsade jag runt i mina jeans och tunna kläder och frös, försökte knäppa kort när dom åkte, men efter ungefär två kort så va fingrarna istappar och jag lära på med vantarna igen, så höll man på ett bra tag, men dom är rätt härliga  grabbarna som va där iallafall, de va väl typ rikard, alex, jonas, victor och david.
men sen när vi tröttnade så gick jag och victor till bussen, efter ett tag kom jonas förbi och stannade och va social med oss ett tag också i kylan, fräna dom där grabbarna.. fullspäckat schema har dom också!... haha.
men även den här bussen va försenad...

när bussen äntligen kom så va det folktomt på bussen, så jag och victor tänkte väl att det skulle gå ganska fort endå nu när den äntligen kom, men ja.. vi hann väl ungefär hundra meter innan bussen körde fast första gången... sen kom han loss, men körde fast lika snabbt igen, så där satt vi med en busschaför som inte kunde svenska.. han babblande något om ''ingen luft högra sida'' och typ ''inga bromsar'' men precis när vi började ge upp hoppet och började vänta på att det kanske skulle komma hjälp, så ser vi fredrik åka förbi i epan, så vi ringer han och får skjuts, vi satt dock fyra stycken i hans epa.. lite trångt, och jag och victor va genomblöta..haha!
men sen när dom hade skjutsat mig till stan så mötte jag eric och han gick med mig hem.

nu sitter jag här hemma i sängen, har precis tagit av mig allt  dyngsurt.. maja kom nyss också, så vi ska snart käka, sen får vi se vad mina köldskadade fötter tar vägen.. haha, uppdaterar mer sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0