this is what we got, and what we got is gold.

kom hem för ett bra tag sen, har ätit osv.
nu ska jag nog ta tag i städningen.

men efter utvecklingssamtalet så träffade jag världens bästa eric, som även fyller år idag, så ett stort grattis till honom.
men sen så åkte jag hem till älsklingsamanda och hämtade mina lösnaglar som har varit där ett bra tag.
men nu ska jag ta tag i städningen av mitt rum, sen ska jag ta en lååååång dusch, sen blir det nog ansiktsmask och grejer och sätta mig och läsa lite cosmopolitan, kan inte bli bättre, hoppas ni har haft en toppendag.
jag är överlycklig för att mitt illamående inte blir värre, nog för att det är kvar, men det blir inte värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0