so damn beautiful.

godkväll alla söta, idag har snön äntligen fallit för att stanna! hoppas jag...
men snöstorm va väl inte det skönaste kanske, men sånt är livet, fungerar så länge man står kvar på jorden.
men efter skolan så va jag ju som sagt med på konferansen och rundvandringen i det som ska bli kulturskolans nya lokaler och vårat nya kulturcentrum, ska bli skönt att äntligen få nått nytt.
sen kollade jag på dj och damernas träning för att elli skulle träna, sen väntade vi i evigheter på jernvallen, men tillslut kom vi hem till henne, och nu sitter vi hos henne, jag ellinor och hanna, vi kollar på step up och har precis smällt i oss två pizzor på cirka fem minuter, men alla bilder och filmer osv. från idag, kommer alltså ut imorn, för jag sover kvar hos ellinor med hanna, men ni får ha en toppenkväll allihopa.

här får ni några jätte söta bilder från tidigare under läsåret, haha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0