putting my heart back together.

kom nyligen hem, efter en rätt så härlig dag med massa underbart folk.
dålig kvalité på bilderna pågrund av sånn otroligt dålig blixt, måste fixa ny blixt och nytt objektiv, men jag är ju så snål av mig, så jag får aldrig för mig att köpa det...
men några bilder håller just nu på laddas upp på facebook, tar så lång tid att lägga upp på bloggen, så ni får kolla på facebook: Felicia Lööke  tveka inte att lägga till mig som vän, men aa, ni får väl hoppas på att jag accepterar, haha.
men mitt humör har väl kanske dock inte varit på topp idag, men sånt är ju livet...

men vissa stunder får man helt enkelt bara bita ihop!







det va några smakprov, men asså, tog bara några bilder som låg i mappen, men kolla facebook tycker jag helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0