rock down to electric avenue

update: blev pinapple express istället, hehe

men jag kanske kommer hem sent ikväll, så bloggar nu, idag har jag först åkt hem till carro för att träffa miriam och andrea. sen gick jag andrea, carro och miriam till donken, fast när man kommer halvvägs och är hungrig som bara den, så ringer kära timothy och säger att jag ska komma till stadsparken och fota när dom åker, och snäll som man är så gör man ju det, yes!
sen gick jag till donken med tjejerna och jakob hade också kommit.
sen efter det så gick jag och miriam och mötte hålldin och thumb, och nu sitter vi här och har typ spelat fifa och nu kollar vi som sagt på pinapple express.
men jag uppdaterar nog lite senare när jag kommer hem endå.

Kommentarer
Postat av: Torsteinamal

Nice site, cool background. toni.

2011-05-09 @ 16:20:57
URL: http://torsteinamal.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0