remember me, when the darkness falls.

godkväll!
mathias åkte hem för ett tag sen, umgicks med han för första gången på ett bra tag, så det va kul, vi fikade och snackade lite bara.
men nu har jag alldeles strax städat klart! äntligen är julstädningen av mitt rum snart klar.. ska bara torka golvet, sen hoppar jag in i duschen och kryper ner i en nybäddad säng och läser lite religion... imorgon är det redan fredag! skapligt skönt, drar och fotar några härliga grabbar som ska åka lite skidor imorn direkt efter skolan, så uppdateringen sker nog under skoltid och sen inte fören på kvällen antar jag, om jag inte gör något tidsinställt inlägg, we will see, men det va väl i stort sett allt från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0