Never should have let you go.

hej!
förlåt för den dåliga uppdateringen igår.
men som sagt så va jag på sandhack, va väl ganska trevligt senare under kvällen, men jag måste bara varna er, ha aldrig på er ett par Dr.Martens, så länge ni inte är säker på att ni INTE ska till ett lan... haha!
men sen gick jag isabell alex och robin till donken, lite halv jobbigt sådär.
men jag orkar inte skriva så mycket mer om gårdagen.

men nu ska jag hoppa in i duschen, sen får vi se vad dagen bjuder på, har sån otrolig huvudvärk att jag tror jag svimmar av snart... uscha, men jag uppdaterar nog snart igen, ska försöka få in en dagen outfit idag också hade jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: b

bara du jag och robin som gick till donken?;) inte alexander också eller?;)

2010-11-02 @ 13:44:58
URL: http://soetlittelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0