maja är ett klappmongo!

ja.. maja har länge velat berätta dethär för er...  men hon bad mig börja att berätta dethär för mina läsare, med tanke på att ni även är hennes vänner de flesta...
men maja hade ångest nyss.. och ljög därför ihop en historia om mitt toalettbesök, som för er som ville veta endast varade i cirka 1 minut...

men jag tänkte hjälpa maja i sin kamp mot detta och hjälpa henne ut garderoben, med att hon har klamydia!
jag vet att det känns jobbigt... och flatlössen du måste kämpa med till råka på allt, du ska veta att jag finns här och stöttar dig till tusen i allt! puss på dig



Kommentarer
Postat av: Vidaroliwia

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-03-07 @ 07:56:06
URL: http://vidaroliwia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0