lock out all feelings, don't wanna feel down.

kom ganska nyligen hem efter en rikigt lång och rätt långtråkig konfaträff, men mitt, gabriel och saras colage gjorde dagen grymt mycket bättre.. haha! ne men jag älskar faktisk dom flesta i min grupp trots alla utbrått jag kan få på er för att ni är så inåthelvete dryga.. hahaha.
men vi käka på american pizza place efter att ha suttit i kyrkan i typ två timmar, ska säga att mat aldrig har varit så gott.. haha!
men ja, nu ska jag ta tag i två uppsatser som ska vara klar imorn, så sara, när du ser dethär, hör av dig ang. teknikuppsatsen!
men när dom är klar så ska jag väl städa rummet, sen får vi se om bella, marre och malin kikar förbi en stund kanske.
men ni får ha en toppen kväll.






Kommentarer
Postat av: vem vet

bella suger på att kasta snöbollar..

2010-12-23 @ 10:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0