let's make this something worth remembering.

förlåt för otroligt dålig uppdatering!
men jag flyttade alla sakerna till pappa och så, och sen åkte jag hem till eric, vi gjorde väl inte så värst mycket först, snackade bara, sen åkte jag på träning, gick skapligt trots hjärnskakningen. sen efter det så gick jag till eric igen så kollade vi på mirrors, va skapligt rädd när jag kom hem för min dörr är typ som en spegel.. haha aja.

imorse gick jag upp vid nio för att spela match. vi spelade grymt bra första två, sen tredje perioden vart det väl lite sämre, slutade med förlust mot ggik med 4-2, men vi gjorde en bra insats. jag kämpade på så gott jag kunde trots hjärnskakningen som envisades ibland så jag fick avbryta korta stunder, menmen.
men nu ska jag äta, packa upp lite och sen bär det av mot eric, hoppas alla har en toppendag.


fick bli en bild på fräna grabbarna från idrotten igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem eric ? ;)

2010-11-13 @ 22:29:35
Postat av: emil

hahaha

2010-11-15 @ 19:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0