just in time.

godmorgon!

ellerj jag har varit vaken ett tag, men inte orkar blogga.
men snart ska jag väl ta och släpa mig ner till duschen antar jag, så jag vaknar upp lite.

haha sitter och läser nya gossip bloggen om oss i gästrikland, det är ganska skrattretande att det är dessa saker hon skriver om, då jag själv anser att det finns så mycket intressantare, jag menar, vad är det för intressant med Saras änglar tillexempel? tycker bara personligen att det är en härlig sak att göra, menmen, alla tänker vi ju olika.
men kika in på den vettja, kanske kommer något rikigt intressant någon dag.

www.fuckingossip.blogg.se





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för lösenord dit?

2010-11-06 @ 00:10:22
Postat av: sara

håller med.. bloggen skrev inte om annat än ren fakta folk redan visste om. Om mina änglar t.ex , det var bara en print. Och halva sandviken har redan läst om det. Och jag håller med alla som skrivit till dig, bry dig inte om vad som har skrivits där, det är bara skitsaker för en person som vill ha uppmärksamhet. Ingenting att bry sig om! You go girl!:)

2010-11-06 @ 16:52:48
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0