jag ville tro dom slitna orden.

godkväll!
idag efter skolan så drog jag och solade, emma och maja följde med och gjorde mig sälskap, sen vandrade vi vidare mot mig, träffade eric en snabbis också på vägen hem.
men när vi kom hem till mig så städade jag lite och så, sen ringer fanny och säger att hon inte kunde komma på träningen, och hon har min klubba, menmen jag fick låna av hanna, så det löste sig ju.
men träningen gick helvete... menmen, livet är inte lätt alla gånger.
nu ska jag bara ta det lugnt en stund, kom precis ut ur duschen.
sen ska jag plugga lite, har en hel del prov och läxor, så det ska ju bli vääärligt roligt..




hhaha.. ja, va säger man om bilden till höger.. tråkig engelska lektion ? haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0