ít's like wishing for rain, as I stand in the dessert.

hej
sitter i skolan nu, börjar må illa igen.. usch och fy för det.
hoppas det blir bättre bara.
ska snart ha matte, det är ju lite sådär.. jätte tråkigt.
men efter utveckligssamtalet igår så fick jag mig en tankeställare, så det är väl bara att ta tag i dethär nu inför första betygen och hoppas på det bästa.
det är disco i korridoren också, för en lampa är trasig.. stör mig ganska skapligt på det ifall ni ville veta.
men efter skolan så ska jag till pappa och va där i två veckor, så det blir sandviken för mig ett tag.
men sen ska jag umgås med eric och träna idag hade jag tänkt.
får ta det lugnt på träningen, med tanke på att jag egentligen inte får träna.. menmen, får göra det bästa av saken.
ha en underbar dag, uppdaterar mer senare.


saknar fakiskt sommaren ganska skapligt vissa gånger, tänkt va skönt att kunna gå runt i shorts...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0