it's like teaching blue to a blind man.

kom nyligen hem, drog och solade med eric direkt efter skolan, skapligt skönt! somnade i solariet som vanligt... haha
men nu är maja påväg hit, vet inte vad vi ska hitta på, jag ska väl dra igen om mitt rum med damsugaren lite nu såhär till jul antar jag, måste ju ha lite fint iallafall... hihi, men ja får se vad den otrolgt varma kvällen bjuder mig och maja på.

så otroligt skönt att inte ha något att plugga måste jag bara tillägga! äntligen! alla redovisningar och prov klart, bara SO prov, men det är om typ ett bra tag, överlycklig!


gud va jag är sugen på att baka !.... får ta mig ett snack med maja när hon kommer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0