I'm just a dreamer, who dreams of better days.

hej hopp, förlåt för dålig uppdatering.. eller aa, rätt dålig iallfall.
men idag så träffade jag amanda direkt efter skolan, så följde jag med henne och solade, fast jag solade inte, för jag kände inte för det idag bara. men efter det så gick vi till viking för hon skulle äta, sen kom eric dit och vi följde henne till enen, sen gick vi hem till han, tog det lugnt bara.
sen så åkte jag på teater, ´älskar allihopa, förutom möjligtvis silan dock.. henne älskar jag av hela mitt hjärta ! ;) haha.

men nu sitter jag här hemma och ska plugga lite till matteprov och spanska redovisning, ha en toppen kväll foket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0