I need your love.

hej, sitter i skolan nu så klart, hehe, har nyss haft lunch.
sen gick jag ner till lärarrummer och fick veta att vi slipper sista lektionen, ibland blir man ganska glad på kära montessori.
men jag bloggar från älsklingsmajas dator nu, sitter här med henne och linn.
men nu ska vi strax ha svenska sen slutar vi, då drar jag till coop och möter upp amanda, sen drar ne ner på stan och solar och tar en fika, har verkligen jätte mycket jag måste snacka med henne om, så det ska bli underbart!
sen ska jag kanske träffa eric en sväng sen blir det nog hem och plugga...
men ha en toppendag allihopa, uppdaterar mer ikväll.
verkligen älskar majas bilder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0