I just hope that you do not forget me

godkväll alla underbara bloggläsare.
sitter i min säng hemma hos mamma nu, nu blir jag här i två veckor, ska väl bli ganska skönt, bor väl dock inte mitt i centrum här ute i Näs, menmen, sånt får man väl leva med!

efter skolan så gick jag hem till eric och spenderade tid med honom, det bästa som finns det.

men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag krypa ner i en nybäddad säng!
och imorgon bitti har vi livräddning på idrotten, fy och blä säger jag på det, trots att jag har MVG på allt annat inom just simmning, men det är så tråkigt att simma, tänk att jag en gång har sysslat med sånt på fritiden ?! haha.

men sov gott allihopa





dom översta bilderna kan jaga bara säga en sak om: jag och linn hade mjölkrig på hemkunskapen och fick sen som ullis sa ''våt torka'' överallt... haha!
och den understa bilden är världens vackraste pojke inne på aldos igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0