I can't turn back time, can't make you mine, but I can try moving on.

nu har jag suttit och tittat på dethär blinkande strecket för länge, så nu tar jag tag och skriver, trots att jag inte har någon lust alls.
min dag har väl dock inte varit så jätte fyllld av lycka, om man ska säga så.
i skolan så fick jag en snöboll/ispärla i bakuhuvudet, det hela slutade med att jag spydde ett antal gånger och har inte kännt mig rikigt på topp... så dom antar att det är någon slags lätt hjärnskakning, men dom man får väl hoppas på det bästa, med tanke på att jag verkligen vill komma igång med träningen nu, så det här va inte alls kul...
men efter skolan så träffade jag eric en snabbis, pratade lite med han, sen tog jag bussen till maja.
vi gjorde väl inte så värst mycket, tog det ganska lugnt. sen åke vi till jernvallen för jag skulle ju då kolla på min träning, usch .. det värsta som finns.. man vill bara in på plan och spela.. menmen, efter ett tag mådde jag så illa att mamma fick hämta mig.. och nu ligger jag här och bara hoppashoppashoppas på att spykänslan ska gå över...



mjo.. ganska seriös tjej.. --->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0