I can never explain as long as you don't listen

det är inte rättvist.
efter alla gånger du varit där, alla gånger du alltid kunnat nås på telefon när det behövdes.
alla gånger jag trott att du va den som alltid skulle finnas där.

du fick mig att gråta nu ska du veta, jag bröt ihop, och tårarna slutar tamefan inte rinna, du tog bort mig, överallt, jag är inte en del av ditt liv längre och det sårar mig så jävla mycket.
att veta att bara för saker någon sagt och som du tror på, så finns jag inte längre.

jag gjorde allt för dig, fan jag stod där för dig, jag skyddade dig, jag gjorde allt.
men jag får ingenitng, absolut ingenting tillbaka.

du litar på folks ord för mina och det gör så otroligt ont, att jag inte ens får en chans att förklara, att du trycker upptaget när jag ringer, att du inte bryr dig.

du kanske klarar dig utan mig, men jag tror inte att jag klarar mig utan dig, jag vet inte hur jag gjorde  det i över fjorton år, men det kommer inte gå nu.
men jag har en känsla av att du menar det du säger, jag vill bara att du ska tänka efter och iallfall ge mig en chans att föklara och en förklaring, jag vill veta anledningen till dethär, vem har sagt vad? vart gjorde jag fel? vad saknar du hos mig som får dig att inte se mig om en vän? fan, jag önskar bara att jag fick en förklaring, det här gör mig galen.
at förlora något som betyder så jävla mycket och inte ens veta anledningen, jag förklarade som det va, men jag hann inte komma till slutet innan du stängde ut mig från ditt liv totalt, så jävla värdelös känner jag mig.
att klumpen i magen bara växer, du kan aldrig ana hur mycket du har sårat mig. but I guess you don't care.


Kommentarer
Postat av: fanny

<3

2010-11-28 @ 23:14:18
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: ..

I need no explanation, I do not want any.

I may have offended you now, but then you know how much you hurt me

I do not need you anymore, my trust is gone. felicia you are gone now, I thought we were together I thought I had you by my side I thought I could trust you and you were the one I could talk to, but you failed. I forgive you not, not now, maybe later but not now. now I want to be yourself, now you no longer.

2010-11-28 @ 23:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0