.

min kväll blev inte direkt som planerat.

kom ut ur duschen, tänkte sätta mig och lyssna på musik och bara ta det lugnt.

men nu ska ja förklara för er som inte vet hur det ligger till, det som står på den där gossip bloggen är inte sant, jag har varken legat med pontus ågren och absolut inte viktor larsson, det som stod om viktor jonasson är dock sant, men det är väl endå lite ointressant och helt värdelöst skvaller med tanke på att vi va tillsammans.

sen lite om några av mina vänner som helt plötsligt vänt sig emot mig.
jag bytte profilbild på facebook, och helt plötsligt var det jätte kul att kommentera, jag förstår mig inte på er som måste klaga på hur andra ser ut jämt, fanny karlsson, du är en underbar människa, men jag orkar inte med ditt klagande, det gör så jävla ont när folk klagar på hur man ser ut utan anledning... bella olsson, en av dom som stått mig närmast, kom även hon till mign idag och började klaga, när jag mådde som sämst, jag orkar inte allt, och bella, jag vill att du ska veta, att saker jag gjort är jag inte stolt över, men du vet ingening om mig längre och jag vill därför inte att du ska klaga, någon dag kanske du får veta grunden till det hela och då kanske du förstår.
jag tänker inte långt nu för tiden och jag har svårt att säga nej, men när du helt plötsligt slänger ur all skit du bara kan tänka dig mot mig när jag redan har tusen andra saker att tänka på, då är det som att sparka på någon som redan ligger, och det är enligt mig bara helt onödigt, om du vill  klaga, så gör det när jag har orken att försvara mig.
jag är fullt medveten om hur jag såg ut på halloween, men alla är vi inte änglar alla gånger. och saker som slängt ur mot mig idag är saker som jag endast sagt till vänner jag litar på, och det är jobbigt när sånt vänds emot en.
och bella du ska veta att jag aldrig har velat gjort något för att få dig att tycka såhär om mig, jag har inte valt min egen väg ett tag utan bara gått och inte tänkt på vart jag hamnar, jag har tagit felsteg, allt för många, och det har gjort att jag har förlorat mer än du tror, så jag hoppas att du kanske någon sag tänker efter och kanske vill ta reda på mer innan jag får en till utskällning.
sara jonsson, min ängel, min underbara vän som får mina skoldagar till någonting som är värt att gå till, du har gillat isabells kommentarer och även slängt in en och annan själv, och jag vet inte vad jag har gjort dig som får dig att göra det, men  jag kanske är värd det, jag antar det eftersom ni ger mig skiten, jag tar emot det jag själv tycker att jag är värd just nu, resten kommer jag alltid bära på, jag hoppas ni förstår att alla ord ni säger går rakt in i hjärtat och stannar där, men jag antar att det är det ni vill.
och fanny, jag vill också be om ursäkt för allt jag slängde ut mig mot dig, det va idiotiskt och omoget och jag säger förlåt för det, jag tänkte inte och orden bara kom.
ida högman, jag är så jävla glad för att jag känt dig hela mitt liv och för att du fortfarande känner mig, jag är så otroligt tacksam för det.
alla mina vänner som finns här med mig hela tiden trots att jag förändras, livet är en bergochdalbana och vissa gånger kommer stupet, men man måste falla till botten för att sedan kunna kämpa hela vägen upp igen, visst?

att en sån här sak kan ske pågund av något som någon fått för sig och en bild på facebook, det är sjukt, och jag förstår er delvis, för jag har förändrats till det sämre, men jag ska bättra mig det lovar jag.

jag fick nyss reda på att mer saker har spridits, men snälla, kan ni bara tänka på att om det är mig ni vill såra, så tänk på vad ni säger, för det är inte bara jag som får ta skiten för vissa saker.

jag hoppas att ni har orkar läsa, för dethär är några väldigt få saker som jag vill att folk ska veta nu...

Kommentarer
Postat av: ebbalindholm

fyfan fik´ck tårar i ögonen när jag läste de, att dina nära vänner har skrivit nått dumt om dej. vet inte vad dom skrivit med ändå. finns härvid din sida vännen !!<3

2010-11-06 @ 00:42:40
URL: http://ebbalindholms.blogg.se/
Postat av: b

men om det finns en grund till varför du gör så här och så säg det till mig då? du kan ju inte mena att du gör det här för att du mår dåligt över något, för då är du helt ute på fel spår, man ska aldrig göra något sånt för att man mår dåligt, du ska bara försöka vara gladare & umgås med vänner samtidigt SOM DU ÄR DIG SJÄLV! så här har inte du varit förr och just nu blir jag så irriterad. titta bak på den du va förr, hur du såg ut osv. jämför med idag? tänk till på, är det såhär du vill tänka tillbaka och se att du faktiskt varit?.. för om det är så, så är det ju självklart så. men jag vill inte skämmas över dig & hur du flashar tuttarna. som till exempel mig själv, när jag tittar fram på framtiden vill jag att folk ska se mig som en glad, snäll & stöttande vän som satsa hårt på skidorna. tänk dig själv så? vart är det du vill komma?

för om du ser dig själv så där, då vill jag sen inte höra något om kajsa almqvist eller emma rokka från din käft sen.

/ bella.

2010-11-06 @ 00:44:19
URL: http://soetlittelb.blogg.se/
Postat av: sarajonsson

felicia, jag menade inget dumt..

tycker det är patetiskt hur ni kallar varandra, hora, klensupare och allt sånt där, äre värt att sätta eran vänskap på spel? men jag har inget att göra med det där, vill inte bli en del av det, men själv tycker jag det är kul eftersom ni äger ut varandra så hårt, och menade inget dumt med kommentaren jag skrev , det var på skoj.

2010-11-06 @ 00:45:11
Postat av: boegman

jag älskar dig, vad som än händer!

2010-11-06 @ 00:55:39
Postat av: pling pling

jag förstår att du har det jobbigt, men håller faktiskt med på ganska mycket utav bellas kommentar, men man lär också se det från din sida, vi kan ju såklart inte göra det. men om du någon gång har det jobbigt så kan du alltid prata med mig och det hoppas jag att du vet? ellerhur?

och det är väldigt starkt gjort av dig att skriva något sånt hära, vart stolt över dig nu ja vännen!

2010-11-06 @ 01:01:49
Postat av: Anonym

:(

2010-11-06 @ 01:09:33
Postat av: Anonym

Du har stil Felicia! Mer än va vissa andra har faktiskt! / Mamma

2010-11-06 @ 01:35:48
Postat av: hanna

men felicia.. :(

visst vi kanske inte pratar och umgås och så som förr. men jag finns här för dig vännen, jag lovar dig att jag stöttar dig. jag både saknar & älskar dig.

2010-11-06 @ 11:36:34
URL: http://hhannadror.blogg.se/
Postat av: moa

ja det är ju stört vilka människor det finns.

you go girl! skit i vad andra säger och kör ditt egna race :)

2010-11-06 @ 11:41:53
URL: http://moawikstrand.blogg.se/
Postat av: fancy

jag älskar dej !

2010-11-06 @ 13:27:51
URL: http://fannyyysblogg.se
Postat av: bergman

du vet vad du har mig <3

2010-11-06 @ 13:47:00
Postat av: Anonym

känner dig inte felicia, men har följt din blogg och du verkar vara en jättego tjej! skit i vad idioterna säger och stå på dig! :) PUSSS!

2010-11-06 @ 14:05:49
URL: http://idandreaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Felicia, Du är såå fin på fotot från Halloween, tänk vilken fin tjej man ser. Snygg kropp och jätttefina ben, wow! (vilket inte alla har här på bloggen)!

Dessutom substans bakom pannbenet...., vilket inte alla heller tycks ha här på bloggen.... Du skall bara vara

stolt över villken underbar person du är.....Kraaam

2010-11-06 @ 15:43:39
Postat av: jullanpullan

Felicia du vet att jag alltid finns för dig älskling! Fast nu på sistonde har vi inte vart mycket och knappt pratat så jag har ingen aning om vad som händer för dig just nu :( nu känns det som du inte har tid för mig någe mer men du kanske har fullt upp jag vet inte men du kan alltid komma till mig om det är någonting<3 puss

2010-11-08 @ 20:57:18
URL: http://juliamariaferry.blogg.se/
Postat av: Teodorkatharina

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-03-27 @ 16:33:19
URL: http://teodorkatharina.blog13.com
Postat av: Vera

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-03-18 @ 19:19:14
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0