♥ Dag 8 – Mina passioner.

jag antar att detta är intressen som man ska skriva om... eller ja, jag gör det iallafall!

mitt största intresse och just nu det enda jag satsar på över huvud taget är innebandy, jag har spelat innebandy sedan 2007-2008 någon gång, alltså inte så jätte länge, det är en av de bästa sakerna jag vet men jag är väl inte så värst jätte bra dock, jag spelar höger back i IBK Alba f96-97, dom flesta i det laget är hur bäst som helst och får en alltid att skratta, tack för det tjejer!

jag har haft många intressen under åren, allt från .. tro det eller ej, men shack! till att ha tävlat och tränat slalom med kunsbergets alpina och gått på jujutsu och simmat, jag har helt enkelt gjort det mesta, mycket mer än bara det där!

men just nu håller jag även på med två andra saker utöver innebandyn, och det är fotboll och teater.
fotbollen kör jag inte särskilt seriöst med just nu.. och jag har haft uppehåll ett tag, men annars spelar jag med världens bästa lag som heter så mycket som Stensätra f96-97, kung.

och nu till teatern, en av dom bästa sakerna som någonsin hänt mig då jag inte varit på topp.
min grupp, dom underbaraste som finns, jag är så tacksam för det...

jag orkar inte skriva mer än såhär, tack för mig.


jag och elin, på pelle svanslös för något år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0