♥ Dag 6 – Min dag i detalj.

jag ställde klockan på 11 imorse, men på något sett så hade jag ju som alltid råkat stänga av det på morgonen utan att riktigt ha något minne av det... så kvart i ett vaknade jag, kollade på klockan och fick panik, för kvart över hade jag samling, så jag stressade runt i huset, frågade efter skjuts av Lena, men vi va i stort sett insnöade så vi fick inte ut bilen, så typ tio i ringde jag till hanna och frågade om dom kunde hämta upp mig, och det kunde dom, så jag stressade som bara den och slängde ihop alla saker, sen åkte jag till bessemer för att spela match, orkar inte beskriva den i detalj, vi mötte storvik, så man kände ju dom flesta, så det va ju lite tråkigt att vi förlorade med 6-2 eller vad det blev, emn vi gjorde en skaplig match endå, och jag kämpade på så gott jag kunde med tanke på att jag inte har tränat på ett tag.
sen efter matchen då fick jag skjuts med sussana ner till stan, så träffade jag pappa och lena på stan och visade vilken klocka jag önskade mig i julklapp, sen kom eric, så gick jag runt med han på stan lite, eftersom det var julskylltning på stan idag, som jag tycker är ganska mysigt faktiskt, det tycker dock inte eric, men det skiter man väl i ;) haha!
men vi träffade på en del folk, sen gick vi och fikade, satt kvar i värmen ett tag tills vi fick för oss att gå hem till mig, här gjorde vi väl inte så värst mycket, kollade datorn i stort sett. sen beställde pappa hem mat, så fick jag äntligen äta som jag typ inte hade gjort på hela dagen, forutom en morotskaka..haha! så kebab satt ju inte helt fel.
sen kollade jag och eric igenom en massa gammla bilder som jag hade, och nu gick han nyligen hem och jag har varit så duktig så jag har städat lite, asså det känns som att jag aldrig gör något annat nästan?! haha.

men nu ska jag plugga lite religion och sexualkunskap.

har inte knäppt några bilder idag tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0